Još 10 dana do Lovefesta! Vrnjačka Banja RASPRODATA! Do novog izdanja Lovefesta, koji počinje 5. i traje do 7. avgusta, ostalo je još samo 10 dana, a smeštajni kapaciteti u Vrnjačkoj Banji gotovo su popunjeni do kraja.
Svetski vodeći sajt za rezervaciju smeštaja Booking.com beleži više od 80% popunjenosti kapaciteta Vrnjačke Banje. Većina banjskih hotela, rasprodala je svoje smeštajne kapacitete nedeljama unapred. Zbog nezapamćenog interesovanja, osim hotela izdati su i svi privatni smeštaji, a neredak je slučaj i da ljudi izdaju sopstvene kuće i sobe.
Još malo mesta u Lovefest kampu
Veliki prostor u Vrnjačkoj Banji namenjen za 1.000 kampera, ove godine uređen je tako da, poštujući sve epidemiološke mere, primi najviše 200 kampera, koji su se do sada prijavili sa raznih strana sveta. U Lovefest kampu ostao je još mali broj mesta, a više o lokaciji i načinu dolaska do kamp narukvice možete saznati na www.lovefest.rs.
VODAVODA H2O Stage ove godine sva tri dana festivala
Već svima dobro poznati VODAVODA H2O Stage i ove godine biće mesto na kome će zvanično početi dugo očekivano izdanje Lovefesta. Drugog dana festivala, 6. avgusta, sve posetioce čeka veliko iznenađenje, jer će planetarno popularni Seth Troxler imati svoj dnevni set na H2O bini. Na preuređeni Olimpijski bazen u Vrnjačkoj Banji stiže i veliki broj domaćih izvođača među kojima su Marko Milosavljević, Dejan Milićević, Kristijan Molnar i mnogi drugi.
I dalje dostupno antigensko testiranje po povlašćenoj ceni
Antigensko testiranje po povlašćenoj ceni od 490 dinara, koju je omogućio Lovefest, nema potrebe zakazivati. Testiranje će biti obavljano u prostoru neposredno pre ulaska na festivalsku lokaciju. Proces antigenskog testiranja ne traje duže od 2 minuta, a rezultati testiranja biće poslati na vašu e-mail adresu odmah potom.
Festival skoro rasprodat!
Ulaznice za Lovefest su skoro rasprodate. Njih je trenutno moguće kupiti putem sajta www.lovefest.rs ili u poslovnicama tickets.rs i Gigstixa, a prema rečima organizatora vlada veliko interesovanje za festival kako regionalne tako i publike iz Evrope, među kojima se posebno ističu Francuska, Nemačka i Turska.