Home

VESTI

Clubbing.rs: Završen kreativni konkurs

No Comments Obaveštenja

Završen kreativni konkurs

Treću godinu za redom, redakcija muzičkog internet magazina Clubbing.rs svojim posetiocima priprema nagradni konkurs, u kome je neophodno upotrebiti kreativnost i maštu. Ovoga puta u saradnji sa kompanijom Detel.com d.o.o.

Ovoga puta smo pripremili nešto sasvim drugačije, a drugi radni naziv „Od Triglava do Đevđelije“ dosta govori o tome.

 

Kreativni konkurs je bio okrenut, pre svega, kreativnoj populaciji bivše Jugoslavije. Preko 300 učesnika se takmičilo u okviru 5 oblasti: fotografija, dizajn, video, DJ-ing & VJ-ing. Pobednika je odlučivalo glasanje žirija i publike.

Najbolji i najaktivniji su nagrađeni VIP ulaznicama za 5 muzičkih festivala koji se od juna do kraja avgusta dešavaju u klubu Papaya, na ostrvu Pag u Hrvatskoj.

Pored toga, svaki od pobednika je imao jedinstvenu priliku da lično upozna vodeće svetske DJ-eve!

Upoznajmo pobednike:

Goran Kezić – DJ Gregor,

Marko Šćepanović i Marko Gavrilović – Duo MARX,

Nemanja Miljaković – DJ Nemax Jackmil,

Darko Stankov – DJ Dacha,

Vladimir Ćuk – DJ Anabolic

 

 Završen kreativni konkurs


Zahvaljujemo sponzorima:

– generalnom sponzoru – kompaniji Detel.com d.o.o. (www.detel.rs )
– medijskom sponzoru – medijskoj kući B92 (www.b92.net )
– tehničkom sponzoru – MOBI karta (www.mobikarta.rs )

Zahvaljujemo se svim medijima koji su nas podržali: City Magazine, TV Metropolis, Radio Studio B, TV Pink, Popboks.com, Tin.ba (BiH), Dvojka.com (Slo), Tracara.com, Probjave.com, Nis-music.net

 

{xtypo_rounded1}Muzički magazin Clubbing.rs je nastao oktobra meseca 2007. godine i sada ga čini preko 15 volontera.

Kao mlad i neprofitan projekat, za nepune 3. godine bili smo zvanična medijska podrška na preko 40 muzičkih festivala u zemlji i inostranstvu, ali i na više od 100 koncerata i pojedinačnih nastupa svetski poznatih DJ-eva.

Više o nama možete pročitati na strani "Impressum" i "O nama".{/xtypo_rounded1}

 

 

Muzički magazin Clubbing.rs će i u narednom periodu nastojati da promoviše mlade i neafirmisane umetnike iz raznih oblasti.