Home

VESTI

Naše reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera

No Comments Kultura

Naše reklame u svetskoj selekciji Noći ReklamožderaKao podršku domaćoj i regionalnoj reklamnoj industriji, tradicionalno na Noći Reklamoždera,  između vrednih nagrada, dodeljuje se i jedno posebno priznanje – World tour.
  

World tour je priznanje za one reklame i njene autore, koje su ušle u svetsku selekciju programa La Nuit des Publivores / Noć Reklamoždera i tako u okviru ovog popularnog programa  proputovale više od 160 gradova sveta.
    

Koliki je to uspeh govori činjenica, da u reklamoteku “Jean Marie Boursicot” godišinje stigne preko 20 000 reklama iz celog sveta, da bi nešto manje od 400 koje bira isključivo Jean Marie Boursicot završile u šestočasovnom programu koji čini program svetske turneje.

Ove godine, zahvaljujući predstavniku Noći Reklamoždera za Adriatica regiju-agenciji SuperStar world wide i Media Marketingu, najznačajnijem regionalnom medijskom partneru, četiri reklame  su ušle u svetsku turneju, od kojih su tri iz Srbije i jedna iz Slovenije.

 

 

 Naše reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera

Naše reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera

 

 

Ovo je veliki doprinos promociji reklamne industrije i tim povodom, na ovogodišnjoj mts Noći Reklamoždeara priznanje dobijaju:

Beokonstruktivizam – reklama Turističke organizacije Beograd – režija Boris Miljković
Drama u taxiju – Otelo – Jugoslovensko dramsko pozorište – agnecija McCann
Jelen pivo – Naša stvar – agencija LeoBurnett
ITAK – Govori ljubezen – kreativni direktor i scenarista Aljoša Bagola – agencija Pristop

 

Prijatelji manifestacije : mts, Samsung, Sensation refresh drink, Black 'n' Easy, Frikom, Uniqa, Avon i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore.

mts Noć Reklamoždera. Noć na koju se čeka godinu dana. Noć pozitivnih vibracija. Beogradska Noć.
www.nocreklamozdera.com