Home

VESTI

Izložba: Belgrade Clubbing Print Session 2.0

No Comments Kultura

OBAVEZNO UPISATI OPISDom omladine Beograda predstavlja nastavak veoma uspešne prošlogodišnje izložbe savremenih muzičkih plakata *Belgrade Clubbing Print Session*. Ekskluzivan pregled radova grafičkih dizajnera koji su bili akteri beogradske klupske scene tokom poslednjih nekoliko godina.
 
Muzički plakat je specifičan i moćan način umetničkog izražavanja koji osim osnovnih informacija o izvođaču, događaju, vremenu i mestu dešavanja, vizuelno prenosi poruku umetnika i njegove muzike.
 

Svojim likovnim i grafičkim elementima (tipografija, ilustracija, fotografija…) dočarava atmosferu koju posetilac može da očekuje kad stigne na mesto događaja. Izbor koji se predstavlja našoj javnosti, upečatljivo je svedočanstvo o estetici i ideologiji beogradske klupske scene posle godine 2000.

 

Dizajneri čije radove imamo čast da predstavimo su:

Andrija Kovač je dugogodišnji art direktor Exit Festivala, i direktor marketinga Share konferencije. Organizovao je i učestvovao na bezbroj muzičkih i art događaja, i realizovao brojne društvene kampanje. Bavi se vizuelnim umetnostima, muzikom i novim medijima, a nekako uspeva i da živi od toga. www.hnscreative.com.

Biskoteka – Jovan Mikonjić, dizajner iz Beograda. Završio je Višu školu likovnih i primenjenih umetnosti. Bavi se širokim spektrom dizajna  – od ilustracije do video performansa. Njegov televizijski dizajn prisutan je na TV stanicama od Italije do Ukrajine. Vodi t-shirt label "Volim Sijetl".  www.biskoteka.com.

 

Braća Burazeri (Nikola i Nenad Radojčić) su dva brata koja svoje kreativne ideje realizuju kroz razne medije, od plakata preko DJ nastupa do majica (serija "Dečko car") www.bracaburazeri.com.

 

Jakov Ponjavić, dizajner i DJ iz Beograda, radi već šest godina na mestu grafičkog dizajnera Doma omladine Beograda i sarađuje sa većinom beogradskih klubova od 2004 www.flickr.com/photos/grasshoper.

 

Jelena Šušnjar, ilustrator i grafički dizajner iz Beograda. Većinu rada obavlja u udobnosti svog doma i nada se da će tako i ostati. Najviše voli da ilustruje rečenice a jedino što je ne zanima iz sfere dizajna su logotipi. Ima kuče i radio emisiju, koju uređuje sa svojim partnerom. Ovom prilikom svečano obećava da će do kraja godine podići svoj sajt.

Marko Svirčević, rođen 27.01.1976. u Beogradu. Dizajnom je počeo da se bavi 2000. godine kao web designer SD Studija. Od 2006. do 2008. godine radio je kao dizajner u McCann Erickson Beograd. Od 2008. godine radi u GREY Beograd kao art direktor. Sarađuje sa raznim beogradskim klubovima i muzičarima. Živi i radi u Beogradu.

Marko Vajagic – Mark Wee, od 1991. jedan od inicijatora beogradske techno scene kao DJ i promoter, danas art direktor u beogradskoj agenciji Orange Studio. Zaslužan za mnoge vizuelne identitete i advertajzing kampanje – www.behance.net/markwee.

 

 

 Upisi opis malim slovima koristeci italic

Upisi opis malim slovima koristeci italic

 

 

Miloš Kozlovački je rođen 1987. Apsolvent Fakulteta Digitalnih Medija na Metropolitan Univerzitetu na smeru Dizajn Interaktivnih Medija. Mešao je dugo posao i zadovoljstvo. Potom posao i alkohol. Sada uspešno posluje kao korporativni element. Imao je i portfolio sajt ali su mu domen po isteku ukrali kanadski optimizatori.

Miloš Rajković rođen 1985. u Beogradu, pored grafičkog dizajna i animacije bavi se i muzikom kao član electro-house dua Camaro Kids www.flickr.com/photos/sholim.

 

Monika Lang, rođena 1978. godine u Somboru. Diplomirala je na odseku ilustracije Fakulteta primenjenih umetnosti u Beogradu. Tokom poslednjih 6 godina aktivno se bavi grafičkim dizajnom i ilustracijom kao freelancer. Radi kao grafički dizajner u Kulturnom centru "Grad", od njegovog osnivanja 2009. godine. Suosnivač je i član dizajnerske grupe "Turbosutra".

Stefan Unković: “Imam 25 godina, kevu, ćaleta, burazera, nju, diplomu grafičkog dizajnera , Danelectro dead on 67, gomilu išaranih zidova i vagona, nezavršen portfolio sajt, 2 Belefa, stažiranje u Pitchforku, street art radionicu sa klincima, paklu i po dnevno, upalu sinusa mesečno, SuperSizeShe, paukovu mrežu na laktu, krivu vilicu i san da sednem u kombi i zapalim na turneju…jedno tri meseca”.

Super Фake (Konstantin Perišić), grafički dizajner iz Beograda. U moru originalnih jedini je fejk. Sarađuje sa raznim beogradskim klubovima (Povetarac, Plastic, Freestyler…). Poslednje dve godine svakonedeljno dizajnira flajere za r'n'b/hip-hop projekat Buzzin' www.bit.ly/superfake.

Vukašin Marković, umetnik slobodnog duha, bavi se dizajnom, muzikom u više bendova od kojih je Irie FM najvažniji – trenutno radi kao art direktor u Hominid advertising-u.

ULAZ JE SLOBODAN!