Home

VESTI

B-Link, drugi dan

No Comments Izveštaji

B-Link, drugi dan

Sinoć je u prostoru O3ONE-a protekao drugi dan festivala koji se bavio temama iz oblasti naprednog oglašavanja, advertisng-a i metodama direktnog marketinga.

Prezentacijom Database management koju je održao Dejan Pecaranin ispred kompanije Benet Kernel počeo je drugi dan festivala, sa programskom celinom ADVERTISING COMMUNICATION.

Ovaj deo programa festivala posvecen je poslovnim korisnicima, kompanijama i korporacijama, odnosno njivom identitetu na Web-u. Na ovoj prezentaciji govorilo se o najnaprednijim strategijama dolaženja do potrošaca i načinima da se određeni proizvod što uspešnije plasira na tržište. To u sebi sadrži paradoks, jer se ispostavlja da je odredivanje onog dela populacije koji nije ciljna grupa bitniji za rad na tom polju.

B-Link, drugi dan

Kako je ovaj deo programa ovogodišnjeg festivala je posvećen poslovnim korisnicima, kompanijama i korporacijama, odnosno njivom identitetu na Web-u, kroz iskustvo agencije HttPool i prezentaciju Radeta Trickovića, imali smo prilike da cujemo šta je to Bihejvioralno oglašavanje i koji su nacini da se odredeni klijenti targetiraju, te se u skladu sa tim, pozicionira i najadekvatnija moguca kampanja. Pošto je ova godina recesivna u skoro svim industrijskim granama, mišljenje predavaca je da ce ova metoda tek zaživeti na našim prostorima.

 

U okviru predavanja Limenka kao novi kanal komunikacije predstavile su nam se dve kompanije: Klik mee i Ball pacaging Europe. Boris Dragović i Boris Smoje su, kroz retrospektivu razvoja tehnologija na ovom polju, predstavili da i offline formati mogu postati digitalni. Pivska ambalaža na kojoj se nalazi 2D tag, postala je novi modalitet komuniciranja sa digitalnim svetom. Klik mee je omogucio upotrebu interneta preko mobilnog telefona na do sada najpersonalizovaniji nacin. Njihov zajednicki cilj je da korisnici postanu što familijarniji sa ovom formom.

Završna prezentaciju Urban bug-a o svom online izdanju prikazala je benefit skupljanja informacija na jednom mestu i to u virtuelnom prostoru. Pored štampane forme gde postoje tekst i fotografije, na sajtu postoji i web radio – 100 svetskih radio stanica koje mozete slušati dok surfujete. Takode, postoji i web prodavnica gde se predstavljaju mladi dizajneri. Ljudi su informisani o postojanju Urban Bug-ovog foruma koji je startovan, što predstavlja direktnu komunikaciju i pravi online community.

Treceg B-LINK dana vas ocekuje:
Internet communication (connect to interact)

18h – CDMA u Srbiji Media Works
19h – Uberlife – Emote productions 
20h – Internet ispod haube – Istok Pavlovic
21h – Da li vec živimo u virtuelnoj realnosti – Nataša Bajc