Home

VESTI

MTV na Belgrade Design Week 2010.

No Comments Najave

MTV na Belgrade Design Week 2010.MTV, kao jedan od najvećih svetskih brendova, uvek je prednjačio u svojoj kreativnosti i poznat je po drugačijim, smelim i inovativnim rešenjima.

 

Zato je prirodna saradnja sa Belgrade Design Week-om kao mestom okupljanja kreativnih ljudi iz Srbije i celog sveta. Regionalni MTV pored snažne podrške koju pruža regionalnoj muzičkoj sceni, odlučan je da svoje iskustvo i svoje ideje ne samo podeli sa mladim kreativcima u Srbiji, već da im pomogne u njihovoj promociji i realizaciji. 2. juna 2010. godine na splavu Plastic Light, sa početkom u 22:30, regionalni MTV organizuje žurku povodom otvaranja Belgrade Design Week-a.

 

Na žurci će nastupiti SevdahBABY LIVE, čiji je spot za hit singl za pesmu 'Tri poljupca', nedavno premijerno prikazan na kanalu regionalnog MTV-ja.

 

Ovo će ujedno biti i promocija albuma pod nazivom 'Ganc novi FUNK! ' SevdahBABY LIVE koji će ekskluzivno biti dostupan kao besplatan download na novom internet portalu www.galamagalama.com

 

 MTV na Belgrade Design Week 2010.
MTV na Belgrade Design Week 2010.

 

MTV će ove godine učestvovati i na BDW konferenciji! Iz MTV-ija nam dolazi Dilan Grifit, koji je Umetnički direktor MTV World Dizajn studija u Milanu. Pre ovog angažmana bio je Kreativni direktor na britanskom kanalu S4C koji je 2007. godine uspešno rebrendirao. Njegov rad na S4C je rezultovao dvema prestiznim D&AD nagradama i Kanskim lavom, dok mu je raniji posao u BBC-u na mestu promo producenta/reditelja donelo 6 BAFTA nagrada.

 

Na Beogradskoj nedelji dizajna 2010. održaće predavanje pod imenom “POPx1000%” o MTV-ijevoj prvoj internacionalnoj rebranding kampanji lansiranoj u julu 2009, zajedno sa rebrandingom MTV UK sestrinskog kanala, lansiranog u martu 2010.

 

Prvi MTV internacionalni rebranding koristi vizuelni jezik koji predstavlja intenzivni miks ljudskih emocija presečen sa dozom energije pop kulture, pomnožen sa 1000%. Radeći sa 8 azbuka, značilo je da tipografsko rešenje nije dolzailo u obzir, te je cilj ovih identiteta postala težnja ka nesmetanom povezivanju sa opšteprepoznatljivim humanim emocijama i temama, kao što su ljubav, želja, čuđenje, adrenalin itd.)

 

 

Belgrade Design Week 2010.
 Belgrade Design Week 2010.

 

 

Svaki identitet je vođen jednom određenom emocijom ili temom koja se odnosi prema pop kulturi generalno a preciznije prema ključnim programskim shemama unutar MTV1 programa. Ti identiteti uključuju u projekat dizajnere sa 4 kontinenta, garantujući time bogatstvo stilova i jednu istinski međunarodnu viziju – sve vreme igrajući u ritmu MTV doboša, ili u ovom slučaju pulsirajuće maskote TV stanice.

 

Energija identiteta je propraćena fleksibilnom informacionom matricom u stilu EPG-a, oblikovano kao neka radna verzija, istovremeno služeći kao ekransko polje za obaveštenja o satnici programa, koje informiše gledaoca gde se nalaze u "MTV vremenu", samim time neutrališući potrebu za info-džinglovima između emisijia, koji bi bez ove invencije bili pretrpani infomacijama.