Home

VESTI

Madona & Paul Oakenfold zajedno u Beogradu

No Comments Najave

 Najveća svetska pop diva Madonna održaće koncert 24. avgusta na beogradskom UšÄ‡u u organizaciji The State of Exit i Live Nation.

 

Koncert će se održati u okviru velike svetske turneje „Sticky & Sweet“, tokom koje je već održala 58 koncerata za preko 2,3 miliona posetilaca. Madonna će u nastavku jedne od najvećih turneja svih vremena održati još 25 novih koncerata, meÄ‘u kojima će i po prvi put nastupiti u Srbiji.

„Ovo mi je prvi put. Nikada ranije nisam produžila turneju. UzbuÄ‘ena sam što opet krećem na put, posećujem mesta na kojima nikad nisam bila i vraćam se u mesta koja volim“, prokomentarisala je Madonna nakon odluke da nastavi uspešnu turneju.

 

Verovatno najuspešniji DJ svih vremena, britanski fenomen Paul Oakenfold biće specijalni gost „Sticky & Sweet“ turneje za 2009. godinu. Popularni Oakie je već nastupao sa Madonnom tokom njene „Confessions“ turneje, ali i na nekoliko prošlogodišnjih koncerata. Osnivač prestižne izdavačke kuće „Perfecto“, Oakenfold je proslavio brojne DJ zvezde kao što su Hernan Cattaneo, Carl Cox i Timo Maas. Nakon što je postao prvi DJ koji je nastupio u prestižnoj „Hollywood Bowl“ areni, Oakefold danas organizuje velike „Perfecto“ žurke u Las Vegasu i Majamiju.

 


Ona je… Madonna.

Iako naravno ima mnogo toga da se kaže o Madoninoj biografiji, o njoj uglavnom svi sve već znaju, od tekstova pesama do priče o odrastanju bez majke i raznih kontroverzi koje je prate ceo život. Ono što uvek ostavlja najjači utisak o Madonni jeste činjenica da niko drugi nikada nije uspeo da uvek ima svež planetarno popularan hit, ali i koreografije koje pomeraju granice, veoma očigledan perfekcionizam, stajling koji se iz sezone u sezonu menja do neprepoznatljivosti i postavlja standarde modnim pistama i na kraju, spremnost na stalno prisustvo u najčitanijim trač rubrikama. Zvuči kao recept za "Kako postati zvezda", ali s obzirom da još uvek niko nije dostigao njenu popularnost nameće se zaključak da ona ima još jedan sastojak neophodan za ultimativni recept "Kako postati najveća svetska zvezda", a to je vrlo očigledno harizma koja nikada ne jenjava.

 

Za mnoge nemilosrdan i neizdrživ život pod stalnim okom medija, Madonnu čini uvek još jačom i upornijom. Ipak, neki od njenih najbližih prijatelja svedoče da kraljica popa itekako ume da voli i sve burno doživljava čak i kad to ni najmanje ne pokazuje.

 

Madonna


Pevačica, igračica, producent, modni dizajner, autor, pa i glumica, roÄ‘ena je u Bej Sitiju (Mičigen), vrlo rano se preselila u Njujork i započela nezaustavljiv put ka karijeri vrednoj divljenja. Album Madonna izdala je 1983. a već sledeće godine usledio je legendarni Like a Virgin, koji se na prvom mestu Bilbordove top liste zadržao čak šest nedelja. Ovaj album je kasnije ušao u Rock and Roll Hall of Fame kao jedan od najboljih 200 albuma svih vremena. Posle ovog slede ništa manje uspešni albumi True Blue, Like a Prayer, Erotica, Bedtime Stories, Ray of Light, Music, American Life, Confessions on a Dance Floor i konačno prošlogodišnji Hard Candy.

Tekstove hitova Material Girl, Papa Don't Preach, La Isla Bonita, Like a Prayer, Express Yourself, Rain, Erotica, Secret i mnogih drugih u glas peva pola planete, bez obzira na to da li su Madonini veliki fanovi ili ne. Madonna je uvek aktuelna i uvek u kontroverznom preplitanju erotike i odnosa prema religiji i crkvi.

Prošle godine Madonna je izdala jedanaesti studijski album Hard Candy, koji se popeo na prvo mesto top lista u 37 država i za koji je u časopisu Rolling Stone pisalo da utvrÄ‘uje njenu poziciju urbane disko kraljice. Singlovi 4 Minutes i Give It 2 Me objavljeni takoÄ‘e prošlog proleća prosledili su Planeti očekivanu nedvosmislenu i preciznu poruku: "Izvolite, ovo su vam hitovi za ovu godinu". Albumom Hard Candy i turnejom Sticky & Sweet, sada je sigurno, Madona bez dileme nastavlja put započet pre 26 godina.  

Prošle godine Madonna je posle 25 godina saradnje napustila izdavačku kuću Warner i potpisala ugovor sa koncertnom agencijom Live Nation, što je još jedan pokazatelj da ona nikada ne spava i da uvek ide u korak sa promenama, a najčešÄ‡e sama postavlja standarde. Njen raskid ugovora sa izdavačkom kućom i potpisivanje sa koncertnom agencijom nije mnogo iznenadio poznavaoce dešavanja u muzičkoj industriji, ali je dao definitivnu potvrdu da Internet nezaustavljivo menja odnose snaga u industriji zabave, u kojoj se sve veća pažnja i vreme posvećuju susretu uživo izvoÄ‘ača i fanova.

Madonina dosadašnja koncertna istorija ne ostavlja mnogo prostora za diskusiju o tome da li će zvuk, koreografije, scenografija i sve ostalo biti savršeno. Neizvesnosti, često prisutne pred velike koncerte, ovog puta nema, jer svi jako dobro znamo da nas na UšÄ‡u čeka jedan od najboljih nastupa u istoriji Planete.

Ulaznice za koncert na UšÄ‡u, 24. avgust 2009.

Zvanična prodaja ulaznica za koncert Madonne u Beogradu počinje u petak 27. februara u 10 časova prepodne. Ulaznice mogu da se kupe isključivo putem internet sajtova Gigstix.com i Exitfest.org.

Pretprodaja ulaznica za članove zvaničnog Madonna Fan Kluba koji su se registrovali na sajtu Madonna.com počinje 23. februara u 10 časova prepodne i završava se 25. februara u 3 časa posle ponoći.

VIP ulaznica ………….. 9.990 dinara

Gold (Fan pit)
………….. 6.990 dinara

Silver (Parter 1)
………….. 3.990 dinara

Bronze (Parter 2)
………….. 2.990 dinara

Sve dodatne informacije u vezi sa prodajom biće objavljene na sajtu gigstix.com, zvaničnog prodavca i distributera ulaznica, kao i na exitfest.org.

Sticky & Sweet Tour 2008: Prva je Madonna

Najrelevantnija publikacija u muzičkoj industriji, američki magazin „Pollstar“, početkom ove godine je objavio listu prema kojoj je turneja „Sticky & Sweet“ 2009. godinu dočekala na prvom mestu sa zaradom od 281,6 miliona dolara.

Madonna je 2008. godinu završila na prvom mestu ispred turneja koje su iste godine imali i Celine Dion, Bruce Springsteen ili grupe Bon Jovi i The Police.

TakoÄ‘e, prema istraživanju magazina „Billboard“, upravo je Madonna i najviše zaradila prošle godine sa 242 miliona dolara. To je čak za 35 odsto više od grupe Bon Jovi koji su na drugom mestu sa 157 miliona dolara ili četiri puta više od grupe Coldplay.

Analitičari muzičke industrije koji paralelno porede podatke o prodaji albuma naspram prodaje ulaznica potvrđuju da su koncerti Madonne ubedljivo najtraženiji na planeti.

Zanimljivo je i to da je 50-godišnja pop ikona ovim srušila rekord najuspešnije turneje nekog solo izvoÄ‘ača, koji je 2006. godine postavila – Madonna.

Reditelj koncerta Jamie King sa Madonnom radi već četvrtu turneju, a zajedno su još 2001. godine ustanovili format koncerta u četiri odvojena segmenta. King je dosad radio turneje za Spice Girls, Celine Dion, Ricky Martina i Christinu Aguileru.

„Niko tako ne pomera granice kao Madonna. Uvek je voljna da proba nešto novo, voli da istražuje. Za nas je najvažnije da izrazimo sve Madonnine strane, jer je koncert produžetak nje same“, objašnjava profesionalac koji tokom turneje radi preko 16 sati dnevno tokom cele nedelje, dok sate za spavanje često troši na mejlove.

„Ne prestajem da ludim. Uvek sam nervozan i mislim da su to super stvari kod Madonne i mene. Oboje smo uvek nervozni jer želimo da budemo apsolutno sigurni da publika dobija odličan šou“.

Kostimografkinja Arianne Philips, govorila je o svom poslu na „Sticky & Sweet“ turneji: „Sa Madonnom na sceni nastupa 25 izvoÄ‘ača koji menjaju kostime od šest do osam puta. Madonna menja kostime osam puta tokom koncerta i za svaki kostim postoji po šest kopija kako bi kostimi uvek izgledali sveže i odlično“.
 
Pripreme kostimografije su trajale oko šest meseci i sve je specijalno dizajnirano i proizvedeno unutar Madonninog tima. „Išli bismo i na kraj sveta samo da pronaÄ‘emo pravi materijal. Prilikom izrade obuće, saraÄ‘ivali smo sa kreatorima brendova Prada i Miu Miu“, otkrila je Arianne.

„Najteže je bilo napraviti kostime za Old School segment koncerta. Tu je specijalna Prada majica napravljena sa mnogo Swarovski kristala, a ceo koncert ima toliko kristala da je njihova ukupna vrednost preko milion funti“.

Koncert u četiri dela

Dva pulsirajuća sata na sceni uz hitove koji se neprestano smenjuju, sa 16 plesača, bendom od 12 članova kreiraju šou u četiri osnovna dela.

Pimp
Omaž dvadesetim godinama prošlog veka u „art-deco“ estetici ukršten sa modernim „gangsta“ stajlingom. Madonna je na scenu odevena u specijalnu Givenchy kreaciju u već čuvenom „M“ tronu sa kraljevskom palicom u ruci. Na video ekranima Madonnu prate Pharell, Kanye West i Britney Spears.

Old School
Madonna se vraća na ulice Njujorka ranih osamdesetih, oživljavajući duh ranih dana brejkdensa i disko klubova. U ovom segmentu je posebno zahtevna plesna koreografija, dok se na video ekranima pojavljuju poznati radovi umetnika i aktiviste Keitha Haringa.

Gypsy
Madonna spaja svoju „La Isla Bonita“ fazu sa romskom muzikom i plesom, dok je prate trojica romskih muzičara iz Rusije, koji imaju i solo pesmu „Doli Doli“. Videografija na kraju pokazuje strahote svetske gladi i globalnog zatopljenja.

Rave
Počinje sa virtuelnim plesom sa Justinom Timberlakeom i Timbalandom, donosi poruke raznih svetskih religija preko video ekrana, kao i plesne hitove uz pratnju publike. Eksplozivni šou se završava sa ispisom „Game Over“ na ekranima.

 

Madonna


Set lista prošlogodišnjeg dela „Sticky & Sweet“ turneje:

1.    "The Sweet Machine" (Video uvod) (sadrži elemente iz pesama "Manipulated Living", "4 Minutes", "Human Nature" i "Give It 2 Me")
2.    "Candy Shop"
3.    "Beat Goes On"
4.    "Human Nature"
5.    "Vogue" (sadrži elemente iz pesama "4 Minutes" i "Give It To Me")
6.    "Die Another Day" (Remiks) (Video segment)
7.    "Into the Groove" (sadrži elemente iz pesme "Toop Toop" od grupe Cassius, "Body Work", "Jump", "Apache" i ples "Double Dutch Bus")
8.    "Heartbeat"
9.    "Borderline"
10.    "She's Not Me"
11.    "Music" (sadrži elemente iz pesama "Put Your Hands Up 4 Detroit" i "Last Night a DJ Saved My Life")
12.    "Rain" (Remiks) (Video segment) (sadrži elemente iz pesme "Here Comes the Rain Again" od Eurythmics)
13.    "Devil Wouldn't Recognize You"
14.    "Spanish Lesson"
15.    "Miles Away"
16.    "La Isla Bonita" (sadrži isečke iz pesme "Lela Pala Tute")
17.    "Doli Doli" (Kolpakov Trio solo deonica) (Plesna koreografija)
18.    "You Must Love Me"
19.    "Get Stupid" (Video segment) (sadrži delove iz pesama "Beat Goes On", "Give It 2 Me", "4 Minutes" i "Voices")
20.    "4 Minutes"
21.    "Like a Prayer" (sadrži elemente iz pesme "Feels Like Home")
22.    "Ray of Light"
23.    "Hung Up" (sadrži elementi iz pesama "Give It 2 Me" i "4 Minutes")
24.    "Give It 2 Me"

„Sticky & Sweet“ turneja u brojkama

3500 individualnih elemenata garderobe
653 sati proba za Madonnu i njene izvođače
250 ljudi putuje sa Madonnom
100 pari rasporadatih mrežastih najlonki iz osamdesetih
100 pari štitnika za kolena
69 gitara
36 različtih dizajnera garderobe
30 prikolica sa garderobom koje putuju na svaki koncert
28 izvođača na sceni
20 nacija u osoblju turneje (Japan, Rusija, Alžir, Izrael, Argentina…)
16 ljudi u kuhinji
12 putujućih trampolina za trening Madonne i njenog benda
10 velikih sanduka sa lekovima
10 gitara koje putuju uvek uz Madonnu
9 garderobera
8 glavnih promena kostima za Madonnu
5 istreniranih ljudi presvlači Madonnu
5 klavijatura za Kevina Antunesa, muzičkog direktora turneje
4 ogromna ledomata koji prave led za Madonnu i plesače
3 Roma iz Rusije (The Kolpakov Trio) sviraju akustične instrumente
2 DJ pulta
2 bine
1.5 minutu traje Madonnina najkraća promena kostima
1 kiropraktičar
1 lični trener
1 masažer
1 DJ slušalice sa Swarovski kristalima

Već rasprodati koncerti

Prvi u novom nizu koncerata biće u londonskoj „O2“ areni, a od 14 koncerata za koji su ulaznice puštene u prodaju, šest ih je već raspodato u proteklih nekoliko dana.
 
Dok je za koncert u Geteborgu bilo potrebno samo četiri sata, London i Mančester su bili raspodati za svega nekoliko minuta. Srećom za tamošnju publiku, sva tri grada su dobili po još jedan koncert, dok takoÄ‘e rasprodati koncerti u Oslu, Helsinkiju i belgijskom Verteru zasad nisu dobili drugi datum.

Cene ulaznica za neke od ovih koncerata se kreću od 63 do čak 585 evra, dok se u rasprodatim gradovima tek očekuju rekordne cene ulaznica kod preprodavaca.

Paul Oakenfold u Beogradu!

Verovatno najuspešniji DJ svih vremena, britanski fenomen Paul Oakenfold biće specijalni gost „Sticky & Sweet“ turneje za 2009. godinu. Popularni Oakie je već nastupao sa Madonnom tokom njene „Confessions“ turneje, ali i na nekoliko prošlogodišnjih koncerata.

Iza sebe ima dva studijska i desetine miks albuma, milionske tiraže i preko stotinu remiksa za imena kao što su Rolling Stones, Snoop Dogg, U2, The Cure, Massive Attack i naravno Madonna. SaraÄ‘ivao je sa bendovima Radiohead i One Republic, a britanski bend Klaxons je nedavno obradio njegov hit „It Is Not Over Yet“. Njegova muzika se redovno pojavljuje u holivudskim hitovima kao što su „Bornov identitet“, „Matriks“ ili „Pirati sa Kariba“.

Osnivač prestižne izdavačke kuće „Perfecto“, Oakenfold je proslavio brojne DJ zvezde kao što su Hernan Cattaneo, Carl Cox i Timo Maas. Nakon što je postao prvi DJ koji je nastupio u prestižnoj „Hollywood Bowl“ areni, Oakefold danas organizuje velike „Perfecto“ žurke u Las Vegasu i Majamiju.

 

 

 

 

Izvor:

Organizator koncerta

Exitfest.org