Home

VESTI

Prvi communicationZone na dizajnPark-u u okviru Belgrade Design Week-a !

No Comments Latest

 BDW logo

Prvi dizajnPark će se održati u sklopu Belgrade Design Week-a, u periodu od 26. do 31. maja u zgradi bivše robne kuće Kluz, u prostoru od pet nivoa i  pet hiljada kvadratnih metara, a u okviru diazjnParka biće po prvi put organizovana i communicationZona u kojoj će se imati priliku da se predstavi samo 25 najboljih domaćih i regionalnih agencija iz industrije komunikacija i medija. communicationZone, koji će biti na prvom spratu dizajnParka, je prostor na kojem mogu da se predstave etablirani lideri u oblasti advertajzinga, brendinga, grafičkog dizajna, oglašavanja, PR-a, event menadžmenta, medija i tržišnih komunikacija u celini. Ovo je jedinstvena prilika da se najuspešniji studiji i agencije iz oblasti marketinga, brendinga i advertajzinga predstave posetiocima i gostima predavačima Belgrade Design Week-a svojim radovima i tematskim prezentacijama.

 

Na ovaj način, dizajnPark će kao otvorena, neutralna i apropriacijska platforma, prvi put u Srbiji, okupiti pod jednim krovom celokupnu kreativnu industriju i sve učesnike na tržištu sa dizajnom kao ključnom karakteristikom delovanja. Reputacija i poslovna metodologija BDW-a garantuje da će poziv za učešÄ‡e dobiti svi relevantni predstavnici kreativnog sektora i medija kao izlagači, a predstavnici regionalnog poslovnog sektora kao posetioci. Odabir učesnika dizajnParka se vrši na osnovu kvaliteta, originalosti i relevantnosti ponude. Selekcija izlagača obezbeÄ‘uje visok kvalitet manifestacije, koji kao rezultat privlači odgovarajuću lokalnu i meÄ‘narodnu publiku.

 

BDW logo

 

Ove godine Belgrade Design Week je uspostavio značajnu saradnju sa nacionalnim avio prevoznikom – JAT-om sa kojim je pokrenuo konkurs «Blue Sky Brief» sa pratećom izložbom na kojoj će biti predstavljeno deset odabranih radova sa konkursa. Konkurs je namenjen agencijama, dizajn studijima, free lance profesionalcima. Radovi nisu ograničeni samo na grafička rešenja, web prezentaciju, dizajn uniformi već su učesnici ohrabreni da inspirisani najvećom avio kompanijom stare Jugoslavije osmisle rešenja za JAT ringtone, JAT aksesoari, JAT meni i sl (Sky is the limit). Tri najbolja rada biće nagraÄ‘ena adekvatnim nagradama koje će biti osmišljene u saradnji sa predstavnicima kompanije JAT airways.

 

Za razliku od standardnih konkursa sa usko odreÄ‘enom tematikom kao i jasno navedenom listom proizvoda koje treba predstaviti i proizvesti, naziv “BLUE SKY BRIEF” u medjunarodnoj industriji komunikacije označava tematski potpuno otvoren, neograničen konkurs za kreativce, koji su samim time slobodni da odgovore na zadatu temu na svoj način i kroz vid stručnosti i kreativnog izraza koji sami izaberu. Autori svojom stručnošÄ‡u ili bogatom inspiracijom diktiraju šta će biti rezultat tj. predmet konkursa. (logo, ringtone, uniforma, slogan, jelovnik…sve dolazi u obzir). Inspirisani srpskim nacionalnim avio prevoznikom učesnici će, pored grafičkih rešenja logotipa i brendiranja aviona, web prezentacija i dizajna uniformi, biti motivisani da osmisle rešenja za Jat Airways originalne ringtone, aksesoare, menije i sl. Svaki autor će izabrati sferu u kojoj će se predstaviti i temu kao i proizvod koji će predložiti.

 

Naravno, generalne smernice kompanije kao što su plan razvoja, vizija i misija služe kao generalni art direction. O kompaniji Jat Airways se mozete detaljnije informisati na sajtu www.jat.com

 

Konkurs je namenjen celokupnoj KREATIVNOJ INDUSTRIJI SRBIJE I REGIONA: svim talentovanim pojedincima, firmama, agencijama i studijima koji žele da predstave svoju viziju Jat Airways-a kao savremenog lidera u regionu, koji svoj imidž razvija saraÄ‘ujući sa “kreativnom zajednicom”.

 

Nagrade su sledeće:
 -Autori 20 odabranih radova imaće priliku da učestvuju na radionici koju će pod pokroviteljstvom Jat Airways-a, a u okviru BDW-a, voditi jedan od vodećih brending stručnjaka. Tokom trajanja radionice autori će biti u prilici da predstave i objasne svoja idejna rešenja, a po završetku radionice biće izabrana 3 pobednička rada.
– Njihovi autori dobijaju avio karte za evropske destinacije, predstavljanje na Pecha Kucha večeri na BDW-u, i ulaznice za BDW! 
– Autor/autori najboljeg rada po mišljenju stručnog žirija dobiće jedinstvenu priliku da sa predstavnicima kompanije Jat Airways na posebnom sastanku razgovaraju o implementaciji pobednickog rešenja.
– Autori 20 odabranih radova će imati priliku da radove pokažu na izložbi u exhibition Zoni u okviru BDWa.