Home

VESTI

Novi spot za MTV EXIT kampanju

No Comments Latest

Novi spot za MTV EXIT kampanjuMTV će premijerno prikazati MTV EXIT video "Tonight is Your Night" sastava The Grips.

"Tonight is Your Night" je treći video MTV EXIT fondacije, koji je napravljen sa ciljem da se podigne svest javnosti o trgovini ljudima i sprečavanju ekspolatacije ljudi, a posle spotova koji je MTV EXIT producirao sa bendovima Radiohead ("All I Need" 2009.) i The Killers ("Good Night, Travel Well" 2010.). Ujedno, ovo je prvi spot jednog benda iz Prištine koji će emitovati MTV.

 

"Trgovina ljudima i eksploatacija ostaju jedna od najozbiljnijih tema Jugoistočne Evrope, i mi u MTV-ju verujemo da muzika zaista može da napravi razliku i da edukuje mlade ljude koji spadaju u najčešće žrtve ove pojave – verujemo i da na taj način mladi mogu da zaštite sebe i svoje prijatelje" rekao je Tom Ehr,  generalni direktor MTV Adria i predsednik Upravnog odbora MTV EXIT fondacije, sa sedištem u Velikoj Britaniji. Milionski auditorijum je već video spotove koje je MTV Exit uradio sa sastavima Radiohead i The Killers na kanalu televizije MTV i na internetu, a stotine hiljada ljudi spotove je videlo na sajtu www.mtvexit.org, gde su se informisali o kršenju osnovnog ljudskog prava – prava na slobodu."

"Spot za pesmu Tonight is Your Night donosi nam priču o mladoj ženi koja beži iz kandži trgovaca ljudima i pronalazi svoj mir i utehu’" – objašnjava Mentor Haziri, lider sastava The Grips i koreditelj spota. "Nadamo se da će ovaj spot inspirisati mlade ljude da se informišu, da drže svoju sudbinu u svojim rukama i da podrže rad nevladinih organizacija koje na terenu rade kako bi sprečile trgovinu ljudima i pomogle postojećom žrtvama da ispočetka krenu u novi život."

 

 

 Novi spot za MTV EXIT kampanju

Novi spot za MTV EXIT kampanju

 

 

MTV EXIT: Najveća svetska kampanja za podizanje svesti i prevenciju trgovine ljudima

MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking) je najveća svetska kampanja koja se bavi podizanjem svesti o opasnostima "human traffickinga" i prevencijom trgovine ljudima. Na TV ekranima i internetu ovu kampanju je videlo više od 70 miliona ljudi, dok je na događajima koje je fondacija organizovala prisustvovalo više od pola miliona pojedinaca.

MTV EXIT kampanja je pokrenuta 2004. godine za vreme Exit Festivala u Srbiji – od tada je kampanja producirala 30 koncerata, i broji preko 6000 emitovanja svojih MTV Exit programa na 13 MTV kanala i nacionalnih TV stanica u preko 25 zemalja Evrope i Azije, uključujući televizije B92 i RTV Pink u Srbiji. Kampanju podržavaju neki od najpoznatijih i najuticajnijih ljudi iz sveta muzike i pop kulture, kao što su Angelina Jolie (prezenter MTV EXIT dokumentarca Inhuman Traffic), Lucy Liu (presenter Traffic: An MTV EXIT Special), dobitnik Nobelove nagrade za mir Jose Ramos-Horta, Radiohead, R.E.M., Placebo, Thievery Corporation, The Killers, Muse, i mnogi drugi…

MTV EXIT podržavaju United States Agency for International Development (USAID) i Australian Agency for International Development (AusAid). U prošlošti, svoju podršku projektu su pružili Swedish international development agenc (SIDA); UNICEF; United Nations Office for Drugs and Crime; Američka ambasada u Srbiji, kao i Evropska komisija.

Da bi ste više saznali o krijumčarenju i ekploataciji ljudi, kao i o tome kako možete da se uključite u borbi protiv trgovine ljudima, posetitie www.mtvexit.org

 

 

 

Više informacija na:

www.mtv.rs