Home

VESTI

Novi identitet MTV kanala

No Comments Latest

Novi identitet MTV kanala

Od petka, 1. jula 2011. godine, MTV će predstaviti novi vizuelni identitet.

 

Najveća svetska televizijska mreža za mlade na svetu odlučila je da svoj prepoznatljivi izgled osavremeni i prilagodi ga novom, digitalnom dobu. 

 

Novi vizuelni identitet primenjivaće se od 1. jula na globalnom nivou, čime je usklađen izgled svih MTV kanala kojih danas ima preko 160 u celom svetu!

Novo idejno rešenje je kreirano kako bi bolje odrazilo savremenu MTV publiku, a u cilju fleksibilnije primene na brojnim online i offline platformama koje MTV danas objedinjuje pod svojim imenom.

 

Budući da je MTV poznat kao kanal koji postavlja trendove i čija su grafička rešenja prepoznatljiva i nagrađivana širom sveta, ali i kao TV stanica koja prati svoje gledaoce i razvoj njihovog stila, novi izgled predstavlja osveženje za MTV kanal.

 

Od muzike i mode, preko politike i novih trendova, do sporta i realnih životnih situacija – samo MTV nudi sveže, moderne, iskrene i inovativne sadržaje na svim svojim platformama. Muzika je i dalje srce MTV-ja, koji konstantno pronalazi nove i jedinstvene načine da muziku i muzičko iskustvo prenese kao nikada do sada! Sa popularnim programima kao što su “Jersey Shore”, “Made” ili “Teen Mom”, MTV se povezuje sa svojom publikom omogućavajući im i sadržaje iz realnog života, koji često, pored čisto zabavne, imaju i edukativnu ulogu.

 

 

 Irena Blagojević
 

Regionalni MTV od svog početka snažno podržava i unapređuje lokalnu muzičku scenu kroz svoje dobro poznate formate kao što su MTV Premijera, MTV TakeOver, MTV Express, listu Domaćica i emisiju Hitorama, a od ove godine i kroz online i onair promociju singlova i albuma koje možete besplatno da preuzmete sa MTV sajtova.  Od početka ove godine regionalni MTV je na svojim sajtovima ponudio oko 20 izdanja koje možete besplatno da preuzmete među kojima su S.A.R.S., Lollobrigida, maNga, Siddharta, Bei The Fish, MVP, Del Arno Bend, Mistake Mistake, Gru, Maraqya, Knadžija i mnogi drugi.

U poslednje dve godine regionalni MTV emitovao je preko 150 premijera spotova regionalnih izvođača,
producirao je preko 30 izdanja MTV Express-a, a u prvoj sezoni Hitorame nastupilo je 25 izvođača iz celog regiona.

Osim kvalitetna muzika, ovo leto dodatno će zagrejati uzbudljive premijere dugo očekivanih serija. Regionalni MTV kanal obogatiće svoj program sa potpuno novim sezonama dobro poznatih hit emisija „My Life as Liz 2“ i „Hard Times of RJ Berger 2“ i premijerno će prikazati novu seriju „Audrina“, koja prati život Auadine Patrigde, zvezde serije „The Hills“.

Regionalni MTV je deo MTV Networks International i Viacom International, u okviru koje funkcioniše preko 160 kanala, među kojima su MTV2, mtvU, MTVNHD, Tr3s, VH1, VH1 Classic, CMT, VIVA, TMF, Logo, Nickelodeon, Nick at Nite, Nick Jr., TeenNick, COMEDY CENTRAL, TV Land, Spike TV, Atom, AddictingGames, Shockwave, GameTrailers, Harmonix, Neopets, Quizilla, Y2M kao i MTVN International.

Više informacija 🙂
www.mtv.rs