Home

VESTI

“Muzički” Facebook

No Comments Latest

"Muzički" FacebookNa F8 konferenciji u Las Vegasu veliki broj muzičkih servisa objavio da ulazi u "partnerstvo" sa najpopularnijom društvenom mrežom – šta to tačno znači?

Kada je na F8 konferenciji održanoj 22. septembra u Las Vegasu objavljeno da u "partnerstvo" sa društvenom mrežom Facebook ulaze muzički servisi Spotify, MOG, Rhapsody, Rdio, Deezer, Songza, iHeartRadio, Slacker, SoundCloud, MixCloud i Jelli, korisnici su se upitali: a šta to tačno znači?

 

Osnivač servisa Spotify Daniel Ek je na konferenciji pokušao da da više detalja. Rekao je da će, u slučaju njegovog servisa, korisnici imati pristup bazi od preko 15 miliona pesama, kao i "trending" statistikama, a novost je i mogućnost da se pesme "dele" sa prijateljima.

 

 

"Muzički" Facebook
"Muzički" Facebook

 

 
Ek dodaje: "Od sada ćete u svojim 'news feedovima' videti mnogo novih muzičkih vesti, i u njima će se nalaziti 'play' dugme – kada ga kliknete, muzika počinje da svira, a da ne morate da napuštate stranicu na kojoj ste. Spotify je rešen da vam ponudi soundtrack za vaš društveni život. Pogledajte na vaš novi Music Dashboard, i u realnom vremenu otkrijte kakva muzika je u trendu u vašem krugu prijatelja."

U kompaniji Spotify su se potrudili da sve nove funkcije i svoje planove objasne i putem kraćeg video klipa koji možete da pogledate ovde.

Na konfrerenciji je najavljena i "video integracija" – u pitanju je, na žalost, nama i većini sveta nedostupan servis VEVO – kao i mnoštvo novih Facebook funkcija, a "šta jeste" i "šta nije" uptavo najavljeni servis koji je odmah i prozvan "Facebook Music" možete da pročitate u analizi na sajtu Billboard.biz.

 

 

 

 

Izvor:

mtv.rs