Home

VESTI

Multimedijalni projekat Voyage Bleu

No Comments Latest

Multimedijalni projekat Voyage BleuProteklog vikenda, u Studentskom kulturnom centru, u atmosferi pariskih bistroa, bioskopa i modernog Pariza, kojoj su doprineli mladi umetnici iz svih oblasti, otvoren je konkurs za kreativne radove i multimedijalni projekat Voyage Bleu.

U potpuno transformisanom  prostoru Studentskog kulturnog centra,pored kroasana i kafe, koje su im služile devojke obučene kao francuske konobarice sa početka dvadesetog veka, posetioci su uživali  u desetominutnom filmu o slobodi, sa Sergejem Trifunovićem u glavnoj ulozi i plavim koktelima, koje su za njih specijalno spremali barmeni  Bar Centrala.

Nakon toga, od 23h počeo je Voyage Bleu Party , na kome je muziku puštao francuski hitmaker DJ Gregory, a domaća podrška su bili DJ Hamush i DJ Straw.

 

Ovo subotnje popodne, bilo je predviđeno i za prijave na konkurs Voyage Bleu, koji je od ponedeljka, 26.aprila do 6.maja, otvoren sa radionicama  u galeriji Ozon.

Sloboda življenja nije istorijska činjenica koja prožima francuski duh od momenta Revolucije – već je Revolucija i formiranje prve građanske Republike u Evropi, posledica duboko utkane ideje o slobodi življenja, koju čovek nosi.

Gluvariti sa osrednje talentovanim slikarima na Monmartru (među kojima se, nesumnjivo, krije neki genije) ne predstavlja gubljenje vremena, već osvajanje slobode. Lutati poput Malog Princa na minijaturnoj planeti slobode… to znači prigrliti slobodu življenja i ne odustajati od svoje ambicije. Ambicije da se oseti, da se diše punim plućima, da se ne odustane od sebe.

 

Multimedijalni projekat Voyage Bleu
Multimedijalni projekat Voyage Bleu
 
Šta je za vas sloboda? 
Koliko vam je, zaista, stalo do nje?
Šta biste učinili da odbranite svoju slobodu ili, ukoliko mislite da je ne posedujete, da je osvojite?
Mislite neprekidno o tome.  

Ove godine se proslavlja stogodišnjica postojanja čuvenog francuskog brenda Gauloises (Goloaz), koji od početka svog postojanja pa sve do danas, predstavlja duh kreativnosti, slobode i urbanosti.

Zbog tih i takvih razloga, stogodišnjica slobode i čitav vek filozofije Liberte Toujours (Liberte Tužur)  proslavlja se širom sveta dostojno i adekvatno – kreativnošću. Ukoliko za vas sloboda duha, nekomformizam, snaga ličnosti,  spontanost, radost življenja, razumevanje, prihvatanje drugih, predstavljaju nešto poznato, nešto s čim živite svaki dan, onda ste spremni da se pridružite na Plavom putovanju, Voyage Bleu (vojaž ble)! Voyage Bleu je multimedijalni projekat, konkurs za kreativne radove i kreativna rešenja koji komunicira pomenute stavove.

 

Multimedijalni projekat Voyage Bleu
 Multimedijalni projekat Voyage Bleu
 

Izrazite svoje viđenje Slobode duha i Urbanog kroz rad iz oblasti likovne umetnosti, multimedije, grafičkog i modnog dizajna – crtež, sliku, akvarel, gvaš, grafiku, plakat, oglas, video rad, video instalaciju, konceptualnu instalaciju ili fotografiju.

Konkurs je već  u toku, a trajaće do 15.maja. U periodu od 26. Aprila do 6.maja, možete posetiti izložbu posvećenu ovoj temi, u galeriji Ozon, gde su takođe svim zainteresovanim kreativcima omogućene konsultacije iz svih pomenutih umetničkih oblasti.

Radove do 6.maja možete doneti u galeriju Ozon, a nakon toga do 15.maja na adresu Jаše Prodanovića 36.

{xtypo_rounded1}Fond za istaknute radove i nagrađene predstavlja iznos u visini godišnje školarine na nekom od fakulteta u Srbiji; put u Francusku, Inter Rail karta i novčani iznos od 300 eura; laptop računar; učešće na završnoj izložbi i predstavljanje u okviru kataloga izložbe.

Svoje radove i pitanja možete poslati i na e-mail adresu voyagebleu.konkurs@gmail.com

Krajem maja, očekuje nas dodela nagrada za najbolje radove, kao  i grupna izložba onih radova koji su najbolje predstavili doživlaj slobode i urbanog.{/xtypo_rounded1}

 

Imperial Tobacco SCG na ovaj način proslavlja stogodišnjicu postojanja čuvenog francuskog brenda Gauloises, koji od početka svog postojanja pa sve do danas, predstavlja duh kreativnosti, slobode i urbanosti. Reč je o ideji slobode pojedinca i slobode izbora. Slobode  koju već sto godina, kroz jedan jedinstven svetski brend komuniciraju ljudi poput Pabla Pikasa, Žan-Pol Sartra, Albera Kamija, Žana Bodrijara, Ernsta Hemingveja, Serža Ginsburga, Hulija Kortasara… Brojnih svetskih intelektualaca i umetnika, koji ne prate tuđe ideje već ih sami stvaraju.