Home

VESTI

MTV B Good kampanja

No Comments Latest

novi  album grupe bei the fish besplatno na mtv.rs

Na juče održanoj konferenciji za novinare u galeriji „O3ONE“, predstavljena je nova društveno odgovorna kampanja MTV B GOOD, koja za cilj ima povezivanje civilnog društva, posebno mladih ljudi, sa humanitarnim organizacijama u Srbiji, a putem redovne upotrebe društvenih mreža kao što su Facebook i Twitter.

Kampanji su se pridružile četiri poznate ličnosti, proslavljeni košarkaški as Vlade Divac, glumica Sloboda Mićalović, DJ Marko Milićević – Gramophonedzie i model Katarina Vučetić.

 

Svako od njih je odabrao po jednu humanitarnu organizaciju iz Srbije čije će ciljeve i aktivnosti podržavati tokom trajanja kampanje kroz zajedničke MTV B GOOD Facebook i Twitter profile.

 

 

 MTV B Good kampanja - Ninoslav Jovanović

MTV B Good kampanja – Ninoslav Jovanović

 

Upotreba društvenih mreža konstantno raste i sa preko dva miliona korisnika, što je oko 25% ukupne populacije, Srbija se nalazi na prvom mestu u regionu po broju Facebook korisnika. Međutim, većina koristi svoje profile kako bi se povezali sa prijateljima i delili različite vrste materijala, uglavnom privatnog i zabavnog karaktera.

Imajući u vidu ove podatke, spajanje već postojećih korisnika društvenih mreža sa humanitarnim organizacijama kroz Facebook i Twitter profile se činilo kao sasvim logičan korak za pokretanje MTV B GOOD kampanje.

Cilj kampanje je da ohrabri mlade ljude da se informišu o društveno važnim pitanjima kao što su: ekologija, problemi raseljenih lica, razvoj dece i omladine ili sanacija Kraljeva nakon zemljotresa, i povežu sa organizacijama koje se tim temama bave i koje promovišu pozitivne promene u Srbiji i šire.

 
Takođe, cilj je da se mladi edukuju i motivišu da kroz društvene mreže učestvuju u socijalno relevantnim aktivnostima. U isto vreme odabrane organizacije će, uz stalne obuke tokom trajanja kampanje, naučiti kako da razviju svoje identitete na društvenim profilima i na najsvrsishodniji način približe svoje ciljeve i projekte što većem broju ljudi.

Sve što je neophodno uraditi je „lajkovati“ neku od stranica koje podržavaju poznate ličnosti koje su se priključile MTV B GOOD kampanji, aktivno učestvovati u diskusijama na njihovim profilima, priključiti se aktivnostima odabranih organizacija i time doprineti njihovoj promociji.

MTV B GOOD kampanja počinje 13. juna, a trajaće do 15. septembra, kada ćemo videti koji profil, tj. organizacija, ima najviše „lajkova“, odnosno „sledbenika“.

 

 

 MTV B Good kampanja - Katarina Vučetić

MTV B Good kampanja – Katarina Vučetić

 

Kampanju MTV B GOOD je podržao USAID kroz program „Inicijativa javnog zagovaranja građanskog društva“ kojim rukovodi Institut za održive zajednice (ISC).

Proslavljeni košarkaški as Vlade Divac je izjavio povodom učešća u MTV B GOOD kampanji: “Izuzetna mi je čast što ispred Fonda Ana i Vlade Divac (HOD) učestvujem u ovoj inovativnoj akciji bitnoj za naše društvo. Kako živimo u eri novih komunikacija, gde su onlajn umrežavanja i razmena informacija putem digitalih medija odavno naša realnost, veoma je bitno iskoristi upravo ovaj kanal komunikacije kako bi se prenele prave poruke, promovisalo pozitivno mišljene kao i osvestila neka pitanja, posebno kada je mlada populacija u pitanju. Od sada ću i ja biti veoma aktivan na Facebooku i Twetter-u, a MTV B GOOD incijativa će me svakako podstaknuti da imam što više prijatelja, prenesem prave poruke, razmenim informacije od važnosti i možda tako omogućim mladima da saznaju nešto više o aktuelnim problemima, ili se makar osećate kao deo šire, plemenite priče.”

“USAID i ISC prepoznali su u ovoj inicijativi MTV-ja “prečicu” do mladih ljudi i spremnosti da se oni aktivno uključe u rešavanje društvenih problema, ali sa mesta na kojima se oni inače dobro snalaze – drustvenim mrežama, poularnim TV programima i grupnom aktivizmu. Uz popularne ličnosti i energiju mladih, ovaj MTV projekat, osuđen je na uspeh”, rekao je Albert Cevallos, direktor ISC-a (Institut za održive zajednice).

Katarina Vučetić se rado odazvala pozivu MTV-ja da se priključi MTV B GOOD kampanji: “Kada su me prvi put pozvali sa MTV-ja i rekli da planiraju pokretanje društveno odgovorne kampanje, pre nego što sam saznala detalje već mi se učinilo zanimljivim.

 

 

 MTV B Good kampanja - Vlade Divac

MTV B Good kampanja – Vlade Divac

 

Nakon što mi je objašnjeno da imam priliku da pomognem nekoj od humanitarnih organizacija u Srbiji, odlučila sam da se priključim MTV B GOOD kampanji. Obzirom da sam i ja rodom sa juga, a da je moja mama po profesiji pedagog, opredelila sam se da pomognem deci sa juga i odabrala Društvo za razvoj dece i mladih OTVORENI KLUB iz Niša.

Mislim da je ovo lepa prilika da se pokaže kako društvene mreže mogu da se koriste u lepe i pametne svrhe, i da kad smo već tamo, možemo da uradimo nesto dobro za svoju zajednicu. Želim svojim ličnim učešćem da pomognem svojoj organizaciji, tako da ćemo se sretati na našem zajedničkom MTV B GOOD Katarina profilu! Vidimo se tamo!”

 

 

Vlade Divac je odabrao Fond Ana i Vlade Divac – HOD
http://www.facebook.com/mtvbgoodvlade
http://twitter.com/bgoodvlade

Sloboda Mićalović se opredelila za Društvo za zaštitu životne sredine Stara Planina
http://www.facebook.com/mtvbgoodsloboda
http://twitter.com/bgoodsloboda

Marko Milićević podržava Klub Mladih Kraljeva
http://www.facebook.com/mtvbgoodmarko
http://twitter.com/bgoodmarko

Katarina Vučetić se odlučila za Društvo za razvoj dece i mladih – Otvoreni Klub
http://www.facebook.com/mtvbgoodkatarina
http://twitter.com/bgoodkatarina