Home

VESTI

Bili smo na…Ticon Live

No Comments Latest

 Iza TICON projekta, koji je sinonim progressive scene već više od deceniju, stoje Filip Mårdberg i Fredrik Gilenholt. Počeci njihove muzičke karije datiratuju jos iz 1991. godine, kada postaju prijatelji i prateći sve što se u to vreme dešava na hardtrance i acid techno sceni, otkrivaju kod sebe pasioniranost ka underground dance muzici.

 

Nakon pokretanja projekata Sector i Tripticon, eksperimentisanja sa muzičkim stilovima u potrazi sa sopstvenim i autentičnim, 1999. godine pokreću TICON (vise groovy, funky u odnosu na njihovu predhodnu produkciju) i dobijaju ponudu od strane “Digital Structures”, svedskog label-a, za koji objavljulju teme “Mona Bone” i “Deep Fried Cricket” (danas pravi TICON klasik).

 

Ovog vikenda nastupili su u klubu Xlagoom… mi bili a slike možete videti u našoj galeriji !!!

 

 

 

Usledila su izdanja “Ass-Tronaut”, “Monkey Business”, “Rattlesnake Lollipop”, “Lo Mi Hi” i “Input, Output, Kaput” za velike muzičke kuće (TIP World, Hadshot Haheizar, Transient rec, Dragonfly rec,
Surround Sounds i Digital Structures).

Pored TICON projekta zajedno rade i na “New Disco Science Alliance” (više progressive house orijentisan; “Harbour Candy” sa Emok-om, veliki hit 2006-te), dok je značajna i njihova saradnja sa Son Kite-om, u okviru projekta “Qlap”, pored njih, najvećim progressive projektom iz Švedske.

 2001. godine objavljuju prvi album “Rewind” (Digital Structrures; neke od tema sa ovog izdanja poput “We Are the Mammoth Hunters” ulaze u istoriju trance muzike), zatim dve godine kasnije “Aero” (Digital Structures), a 2005. godine “Zero Six After” (Digital Structures), pravi klasik, sa numerama koje su i danas izuzetno slušane: “In Stereo” (jedan od najuspesijih remix-a: “In Stereo – Even 11 rmx”), “U make me wanna drink more”, “In the Dirt”. “Zero Six After” na kome su radili dugo (preko dve godine) doneo je prekretnicu u njihovoj karijeri i novi TICON zvuk, mešavinu groovy klupskog zvuka, electro-a, rocking tech-trance-a i pravih jutarnih melodija. Objavljulju ga pod naslovom “Zero Six After” (Six Years After) u želji da obeleže šest godina vrednog rada i uspešnog postojanja TICON projekta.

ÄŒetvrti po redu studijski album objavljuju januara ove godine, “2:AM”, takoÄ‘e za Digital Stuctures, a numere sa njega postaju najveci progressive hitovi ove godine:
“1987” (melodijom podseća na velikog Jean Michel Jarre-a);
“Zebra Beat” (dosta minimalna, sa crunchy, izlomljenim melodijama i muskim fokalom u Trentemoller fazonu);
“Models On Cocaine” (jedna od numera koja se pojavila još godinu dana pre objavljivanja albuma, kao najava istog i odmah poslata hit);
“Weekend Warriors” (možda najbolja numera na celom albumu, poput velikih hitova Extrawelt-a; sa atmosferom koja podseca na hit “In the Dirt” sa njihovog predhodnog albuma);
“Spitfire” (uz primese dobrog nemackog minimal-a);
“In The Box” (silly zenski vokal);
“We're Shining” (jos jedna vocals heavy numera, sa odličnim bass gitarama);
“2am” (tribal electro track sa dubokim i nežnim melodijama);
“Less is More” (koja savšeno zatvara album).