Globalna muziÄka industrija suoÄena je sa velikim promenana i još većim izazovima u 2009. godini s obzirom na postojeću najezdu deljenja informacija i piraterije. Samo prošle nedelje sudskom odlukom u Pirate Bay sluÄaju u Švedskoj dve osobe su završile iza rešetaka zbog toga što su dozvolile razmenu piratskog sadržaja preko svog sajta. I dok je muzika preko iPoda, kompjutera i mobilnih telefona popularnija nego ikada u celom svetu, muziÄka industrija se muÄi da definiše kako će izgledati i na koji naÄin će u buduće nuditi muziku.
Imajući ovo na umu, druga BalkanBeat konferencija posvećena muziÄkoj industriji koji se održava ovog vikenda Äini se bitnijom nego ikada. DogaÄ‘aj koji okuplja sadašnje i buduće profesionalce iz muziÄke struke iz svih delova JugoistoÄne Evrope struÄno sagledava sva pitanja vezana za muziÄku industriju i okuplja raznorodne struÄnjake kako bi iste razmotrili i pokušali da razreše trenutni haos.
Prva manifestacija koja je održana u decembru privukla je preko 100 prijava za uÄešÄ‡e, a ova druga može se pohvaliti većim internacionalnim prisustvom i još jaÄim programom diskusija, predavanja i panela sa nekolicinom istaknutih govornika iz meÄ‘unarodnog sveta muzike koji sada po prvi put dolaze u Beograd.

John Dyer, direktor Domino Recordsa, jedne od svetskih vodećih nezavisnih kuća koja zastupa Franza Ferdinanda, Arctic Monkeys i mnoge druge, govoriće na temu online marketinga i pronalaženja puta u lavirintu internet mogućnosti.
Peter Thompson, director PIAS-a, vodećeg muziÄkog distributera u Evropi, govoriće na temu budućnosti CDa i fiziÄkog proizvoda kao i o naÄinima prelagoÄ‘avanja poslovanja digitalnom svetu.
Keith Howison iz GetInvolved managementa – Äiji su klijenti, izmeÄ‘u ostalih, i zvezde Supernatural festivala i Dub Pistols – održaće kratak kurs iz menadžmenta zajedno sa Milošem Ivanovićem, menadžerom Marcela i drugima. Keith će takoÄ‘e govoriti o sponzorstvu kroz prizmu svog rada sa Bestivalom, jednim od najpopularnijih britanskih festivala, i sa GetInBed, specifiÄnom kompanijom koja se bavi korporativnim sponzorstvom.
Stephane Wlodarczyk (Music Export France) i Dragan Ambrozić jesu neki od uÄesnika panela Äija su tema Music Export centri širom Evrope i uopšte ideja “izvoza” lokalne muzike na veća tržišta.
TakoÄ‘e je potvrÄ‘eno uÄešÄ‡e govornika i predavaÄa iz Poljske, Turske, MaÄ‘arske, Bugarske, Makedonije, Slovenije, Hrvatske i Bosne.
Konferencija je i dalje otvorena za prijavljivanje i, zahvaljujući nesebiÄnoj podršci Britanskog saveta i Ministarstva kulture, ulaz je slobodan. Kompletan program sa satnicom, kao i jednostavan registracioni formular možete pronaći na www.balkanbeat.org.
Dobrodošli!
Creative Collaboration je regionalni projekat British Council-a koji okuplja umetnike, producente i kreativne preduzetnike oko umetniÄkih projekata koji povezuju ljude iz zemalja JugoistoÄne Evrope i Velike Britanije.
Creative Collaboration pokušava da obogati kulturni život Evrope i zemalja u njenom okruženju, kao i da stvori mreže koje će omogućiti dijalog i debatu širom umetniÄkih zajednica JugoistoÄne Evrope i Velike Britanije. Creative Collaboration pomaže meÄ‘usobno razumevanje, razvijanje veština, poverenja i poštovanja koje prevazilazi granice.
BalkanBeat konferencija posvećena muziÄkoj industriji
Evropski centar za kulturu i debatu – Grad, Braće Krsmanović 4
petak i subota, 24. i 25. april, 2009. god.