Home

VESTI

Završnica Ring Ring festivala

No Comments Koncerti

Kevin Blechdom - Završnica Ring Ring festivalaKristin Erickson, poznatija kao , jedna je od najzanimljivijih muzičarki sa ove ili one strane pop scene.

Klasike kao što su "I Will Always Love You" Whitney Houston smelo izlaže totalnoj rekonstrukciji, krećući se tankom linijom između sprdnje i visoke konceptualne umetnosti, da bi se odmah zatim dokazala kao virtuoz na bendžu, čak i na sceni sa velikanom kakav je Eugene Chadburne.

Negde između ove dve skoro nepremostive obale muzičke industrije i samog koncepta zabave i umetnosti, Kevin Blechdom je objavila dva albuma, pregršt singlova i mini-izdanja na kojima se nalaze njene vizije pop formi, da bi sa poslednjim – trećim solo albumom "Gentlemania" –  objavljenim proleća ove godine za kelnsku etiketu Sonig (koju su pre više od 10 godina osnovali članovi grupe Mouse On Mars), krenula ka stadijumu pročišćenja pesama do njihovog organskog tkiva, pa i ponovnog rearanžiranja nekih svojih starijih pesama – pre svega za klavir.  

Rođena u gradu Stuart u Floridi, sa čestim prebivalištem u San Francisku i neizbežnom Berlinu, Kristin je započela muzičku karijeru nakon studija na legendarnom Mills koledžu – prvo kroz lokalnu atrakciju Adult Rodeo, a zatim i duo Blectum From Blechdom u saradnji sa Blevin Blectum, jedan od prvih uspešnih "ženskih" elektronskih bendova.

Kevin Blechdom

 

Kroz ovaj projekat je istraživala muziku koja nastaje uz pomoć kompjutera, i sama uspešno pišući softver, a već prvo izdanje osvaja prestižnu Ars Electronica nagradu za digitalnu muziku, čime su sebi obezbedile i članstvo u žiriju ovog festivala. Ubrzo nakon entropisjkog raspada benda, Kevin Blechdom uspešno razvija solo karijeru uz albume "Bitches Without Breaches" i "Eat My Heart Out".

Dramaturško frapantni, i do poslednjeg vriska samoiscrpljujući koncerti Kevin Blechdom predstavljaju pravi „gorak šećer“ na nezavisnoj muzičkoj sceni. Nakon povratka studijama na Mills-u (gde su joj predavale veličine kao što su Fred Frith, Pauline Oliveros i Roscoe Mitchell), kao završni rad napisala je i izvela operu Recantata, koja govori o njenim učiteljima predškolskog koji su zatvoreni usled optužbi o satanskim ritualima, iza kojih su stajali dečji psiholozi-hipnotizeri.

Kao umetnik koji otvoreno razvija i istražuje sopstveni izraz i granice, čega se klone i mnogi proslavljeni autori, Blechom sa svakim novim albumom i projektom još više ima da ponudi, ili vam bez pitanja saspe u lice – na bini. Pomerajući svoj fokus od bendža preko klavijatura, uz sveprisutne kompjutere, Kevin Blechdom u Beograd dolazi po treći put, ali u stilu koji ste do sada mogli samo da naslutite.

Uz povremenu pratnju Christophera Fleegera iz zajedničkog projekta Barnwave, sa specijalno pripremljenim repertoarom ekskluzivnih klavirskih verzija pesama iz svog pozamašnog opusa, interpretacijama dela savremenih, avangardnih ili klasičnih kompozitora, novim aranžmanima dobro poznatih tema i još ponekim iznenađenjem za domaću publiku, biće to ekskluzivni gala koncert pripremljen za beogradsku publiku i ovaj serijal.  

www.swampslime.com

Kevin Blechdom – klavir, klavijature

Christopher Fleeger – elektronski bubanj, video

www.dis-patch.com / www.chinch.org  

O serijalu koncerata Post-Piano

Tokom 2009. godine inicijativa Činč i festival Dis-patch planiraju seriju od šest koncerata pod zajedničkim nazivom Post-Piano, u čijem će centru biti instrumenti sa klavijaturama, njihovi različiti "tretmani" i interakcija sa svetom digitalne, ali i analogne elektronske muzike. U poslednjih nekoliko godina na globalnoj elektronskoj muzičkoj sceni primećena je tendencija većeg upliva analognih zvučnih tehnologija kao i originalnog i čistog zvuka instrumenta, u čemu se klavir dokazao kao najzanimljiviji. Ideja serijala Post-Piano jeste da prikaže trenutno najaktuelnije i najuzbudljivije savremene prakse korišćenja instrumenata sa klavijaturama, koje izlaze iz granica uobičajenog klavirskog resitala ili koncerata rane muzike, ali i koji pokazuje drugačiju upotrebu elektronskih klavijatura. Očekujte inspirativne i smele repertoare, svetske premijere, ekskluzivna izvođenja novih kompozicija, saradnje domaćih i gostujućih instrumentalista, kao i poznate autore i njihove kompozicije u novim kontekstima i aranžmanima.

 

 

Post-Piano i Ring Ring Plus predstavljaju

KEVIN BLECHDOM: GALA

Kolarac, Utorak, 19. maj / 22 h
Cena ulaznice: 400 din (za kupce RR kompleta 50% popusta)

Serijal Post-Piano podržao je Gradski sekretarijat za kulturu

KEVIN BLECHDOM (USA)
San Francisko / Berlin

 

TENORES DI BITTI (I)

 

Grupa "Tenores di Bitti" (Nuoro) "Remunnu 'e Locu" osnovana je 1974. Trenutno je čine: Daniele Cossellu (75 godina), vođa grupe"Oche" i "Mesu oche" (solista i prateći vokal); Mario Pira (42), "Bassu" (bas II); Pier Luigi Giorno (31), "Contra" (duboki kontra vokal); i Piero Sanna (65), "Oche" i "Mesu Oche" (vokalni solista i srednji glas). Salvatore Bandinu i Trancredi Tucconi takođe su, kao "Bassu" i "Contra" učestvovali u radu grupe u prošlosti.

U poslednjih 30 godina, jedan od mnogih ciljeva grupe bio je da teži da ponovo oživi mnoga tenorska pevanja.

Godine 1995. pod pokroviteljstvom grada Bitija, ova grupa je osnovala svoju školu. Cilj im je bio da predaju umetnost tenorskog pevanja mladima u selu, kako bi održali ovu značajnu tradiciju. 1997. škola je započela saradnju sa Konzervatorijumom muzike iy Sasarija, obogaćujući i učvršćujući duh škole.
Sastav "Remunnu 'e Locu" veoma je dobro znan u zemlji i inostranstvu i priznat je od kritičara i istoričara sardinijske tradicije. Grupa je dobila brojne nagrade u prethodnih 6 godina – osvojila je nagradu "Festivala del Redentore" koji se održava u Nuorou, u kategoriji tenora i pevanja. Grupa nastupa na brojnim koncertina u Italiji i širom sveta.

 

TENORES DI BITTI (I)

Daniele Cossellu: glas
Pierluigi Giorno: glas
Mario Pira: glas
Piero Sanna: glas

 

KOLARAC 20.00h
cena ulaznice: 400,00 RSD