Home

VESTI

Intervju: Tamara Nikolic

No Comments Festival

Danas na "USCU" u 18.30h pocinje Belgrade Beer Fest

Stim u vezi, razgovarali smo sa Tamarom Nikolic PR-om Beogradske kulturne mreze, koja je organizator Belgrade Beer Festivala.

 

Clubbing.rs > Obzirom da je  Beer Fest preseljen na drugu lokaciju, da li mislite da ce prostor "USCE" biti odgovarajuci?

Usce je  prostor skoro 3x veci od mesta proslogodisnjeg odrzavanje festivala koji je Skupstina Grada preuredila za velike manifestacije,obzirom da je Belgrade Beer fest najmasovniji kulturni dogadjaj u Beogradu dileme nije bilo za selidbu. Posle proslogodisnje rekordne posete od otprilike 550.000 posetilaca Donji Grad je postao nedovoljno veliki i to je glavni razlog selidbe.

Clubbing.rs > Pripreme su, po onome sto smo videli, u zavrsnoj fazi?

Sve tece po planu, standovi su pri kraju, ozvucenje je postavljeno, rasveta i jos se finese doradjuju kako bi na najbolji moguci nacun ugostili sve fanove dobrog piva i kvalitetne muzike.

Clubbing.rs > Dajte nam malo informacija i statistike… Koliko ljudi je ukljuceno u organizaciju 😉 Koliko vrsta biva? Koliko standova? Cene od-do? 😉 

Sesti po redu Belgrade Beer Fest je postao svojevrstan brend srpske kulture i iziskuje organizaciju koja traje citavu godinu. Ovogodisnji je svakako izazov u svakom pogledu da bude najbolji do sad.Oko 50 standova predstavice se domace pivare kao i predstavnici inostranih sa 40tak vrsta piva.Pivare se utrkuju da se sto bolje prezentuju posetiocima tako da organizuju mnostvo prezentacija i nagradnih igara,a i cene ce biti festivalskog karaktera same pivare odlucuju a okvirno kretace se od 60, 70 din do nekih 150din u zavisnosti od brenda.

Clubbing.rs > Nekima je lokacija kod "Nebojsine Kule" bila ipak bolja? Sta bi im porucili?

Znamo da postoji zal za tvrdjavom ali Usce je prostor koji je prelep i takodje ima poseban smek Blizu je reka,a i vidi se deo tvrdjave, Hram Svetog Save, Beogradjanka, osim toga sto je tehnicki i logisticki mnogo laksi za organizovanje i time pruza maximalnu komfornost i sigurnost.

Clubbing.rs > Obzirom da je ovo sesta godina Beer festa, ne samo da i dalje ne postoji placanje ulaza vec se i sve vise upotpunjuje muzicka scena i muzicki pravci?
Besplatan ulaz je ostao sinonim Beer Festa uprkos sve vecim tehnickim i logistickim zahtevima produkcije ostaje i u sestoj godini. I ove godine preovladjuje rock i mainstreem zvuk. Vodili smo se zeljama posetilaca sajta www.belgradebeerfest.com i pratili predloge tokom citave godine  sviraceu nasi najpoznatijih domaci bendovi,van gogh darkwwod dub  sunshine,orthodox celts… iz susednih drzava dolaze nam Kud Idijoti, Film, Dubioza kolektiv, Dado Topic, fenomenalan Kiril Dzajkovski, Arhangel.

 

Za obozavaoce elektronskog zvuka zagrejace atmosferu DJ Timo Maas,DJ Cedric Gervaise,DJ Pete Gooding a sansu su dobili i neafirmisami mladi bendovi koji se prvi put predstavljaju festivalskoj publici

Clubbing.rs > Interesantno je napomenuti, da je ove godine bila jaka promotivna  kampanja van granica Srbije? Sta je konkretno preduzeto i na koji nacin je se BBF reklamirao?

U saradnji sa kompanijom Ball Packaging Europe sredinom jula krenula je bilbord kampanja po svim bivsim republikama Jugoslavije. Zagreb, Ljubljana, Sarajevo i Skoplje bili su preplavljeni pozivima da ljudi posete Planetu Zabave. A da bi svaki naredni festival opravdao i napredovao u odnosu na  proslogodisnji tokom cele godine se radi temeljna kampanja u tome nam pomaze i Turisticka organizacija Beograda koja tokom cele godine na turistickim sajmovima po svetu promovise Beogradski festival piva i zajedno sa nama gradi bolju imidz Beograda.

Clubbing.rs > Vecina mladih ljudi ce posetiti Belgrade Beer Fest, a Vasa akcija "DON'T DRINK AND DRIVE" upucuje pravu poruku!

To je u fokusu glavnih poruka festivala. Mi apelujemo na posetioce da umereno konzumiraju alkohol i nikako ne sedaju u svoja vozila u alkoholisanom stanju. Usce je dovoljno blizu i centra i Novog Beograda da osim drugih nacina prevoza jednom laganom setnjom iskljucite mogucnost bilo kakvih posledica.

Clubbing.rs >  Mozda treba ukratko obavestiti posetioce Clubbing.rs portala da postoji i "Zabranjena zona", o cemu se zapravo radi?

To je prostor na samom Uscu u okviru festivalskog dela koji je ogradjen i on se ne sme koristi ni u kakve svrhe. Ne smeju stajati standovi, niti ljudi prolaziti jer u saradnji sa Gradskim zelenilom stitimo prirodu, stabla i biljke koje tu rastu.

 

Clubbing.rs > Drago nam je da se ovako nesto odrzava bash u Beogradu, kao i da ce privuci ogroman broj ljudi. Koliko posetilaca se ocekuje?

Beograd je grad kakvom i dolikuje da ima festival ovakvog gabarita,poznat i van granica drzave.Jos 2006.ugledni britanski casopisa Independent ga je u vrstio u top ten turistickih destinacija koje treba posetiti. Svake godine raste broj inostranih turista i posetilaca. Ove godine ocekujemo oko 600.000 ljudi da poseti festival tokom 5 dana trajanja,a dobar utisak koji ce poneti sa sobom posetioci je nemerljiva vrednost od znacaja za sam festival.

Clubbing.rs > Pivo po Vasem ukusu je… Tamno/Svetlo? A izdvojili bi?  😉

Pivopije ce moci da biraju izmedju 40ak brandova  Lav, Jelen, Tuborg, Becks, Heineken, Guiness… Ponovo je Paulaner prisutan ,poznato nemacko pivo poznat kao osnivac Oktober fest-a ,a za one koji vole malo drugacije ukuse Lindemans belgijska pivara je spremila pivo sa ukusima maline, jagode, breskve… tesko je izdvojiti favorita.

 

Clubbing.rs >  Tamara, hvala vam sto ste odvojili vremena za ovaj intervju!