Home

VESTI

„Piti ili biti“ tokom Tuborg Green Festa

No Comments EXIT

„Piti ili biti“ tokom Tuborg Green Festa

Kompanija Carlsberg Srbija u skladu sa korporativnom politikom društvene odgovornosti tradicionalno organizuje kampanju „Piti ili biti“ tokom jednodnevnog muzičkog festivala Tuborg Green Festa. Za ljubitelje Tuborga organizovan je niz različitih aktivnosti koje će se sprovesti u saradnji sa medijskim kućama, a cilj ove akcije, koja se realizuje petu godinu za redom, je da se posetiocima omogući bezbedniji prevoz tokom trajanja festivala i na taj način doprinese smanjenju rizika koji nastaje tokom vožnje pod dejstvom alkohola.  

 

Tuborg Green će u saradnji sa dnevnim novinama organizovati nagradne igre putem kojih će svi zainteresovani biti u prilici da osvoje besplatne taxi vaučere Pink taksija koje mogu iskoristiti tokom trajanja Tuborg Green Festa i na taj način će moći bezbedno da se vrate kućama posle nastupa svojih omiljenih bendova. Podela taksi vaučera u okviru kampanje „Piti ili  Biti“ počela je 27. aprila, a sve što je potrebno da uradite kako biste osvojili ove taxi vaučere jeste da pratite uputstva koja će dati same redakcije i budete među prvima koji će se javiti na njihove telefone.

Kampanji „Piti ili biti“ ove godine pridružila se i Direkcija za javni saobraćaj, koja će 20. maja na dan održavanja Tuborg Green Festa obezbediti pojačan javni prevoz na svim glavnim gradskim autobuskim linijama.

 

 

{mgmediabot2}type=youtube|youtubeid=xm2n1JNeMc4|width=450|height=277{/mgmediabot2}

 

Pored gore spomenute društveno odgovorne kampanje, Carlsberg Srbija i State of Exit će i ove godine ostvariti saradnju sa organizacijom za reciklažu i povraćaj limenki – članom – Ball Packaging Europe – ReCan. Zajedničkim snagama ove kompanije sprovešće akciju organizovanog prikupljanja limenki za piće tokom trajanja i po završetku Tuborg Green Fest-a, a sve u cilju očuvanja životne sredine i promovisanja društveno odgovornog ponašanja. Ova akcija podrazumeva korišćenje postavljenih plastičnih kanti, kartonskih kutija i vreća, čime će se olakšati  razvrstavanje ove vredne sirovine i omogućiti da ambalaža ne završi na deponijima. Nakon reciklaže ove limenke se mogu ponovo naći na policama već za 60-tak dana i to uz velike energetske uštede, što sve doprinosi kvalitetnijem i zdravijem životu.  

Da li ste znali da?

•   Korišćena limenka se reciklira i vraća na police kao nova limenka već za 60 dana!
•   1.000 kg recikliraniog lima štedi 9 godina energije jednog domaćinstva!
•   Reciklažom aluminijuma se smanjuje zagađenje voda za 97%!
• Aluminijumske limenke se 100% recikliraju u novu aluminijumsku limenku   beskonačan broj puta a da ništa ne izgube na kvalitetu!
• Struja koja se sačuva reciklirajući samo jednu aluminijumsku limenku može poslužiti da vaš računar radi 3 sata!

Tuborg Green poznat kao sinonim dobre zabave, koji podržava moderne muzičke pravce i izvođače, kao brend  je posvećen inovativnosti u svakom pogledu. Tuborg Green je pokrenuo ili sponzorisao mnogobrojna muzička dešavanja, od kojih je Green Fest organizovan već dva puta, potom Green Beat dvodnevni događaj koji se već treću godinu za redom održavao krajem leta u Beogradu i najveći festival u Jugoistočnoj Evropi- »EXIT«, čiji će Tuborg biti sponzor i oficijelno pivo petu godinu za redom. U ovoj godini Tuborg nastavlja i sa svojim konceptom Green Spot žurki, u okviru kog je planirano da se obiđe 20 gradova u Srbiji.