Belgrade Beer Fest je jedanaesti put po redu pokazao da je najveći festival u jugoistočnoj Evropi. Tokom pet dana, 700 000 ljudi uživalo je u besplatnim nastupima 43 izvođača, i ukusima preko 50 različitih pivskih brendova.
Po najvećoj poseti i najboljoj atmosferi izdvojili su se nastupi Massima Savića, Bad Copy i V.I.P., Riblje Čorbe, Alena Islamovića, Dubioza kolektiva, Bajage i Instruktora, Boney M. i Partibrejkersa.
Na festivalu je prvi put organizovana kampanja #HappyContest, u okviru koje su se poznati iz sfere medija, umetnosti i sporta takmičili u točenju piva i na taj način prikupili 800 000 dinara. Novac će, prema želji pobedničkog tima biti usmeren za pomoć devojčici Neveni Janković, kojoj je potrebna transplatacija pluća.
Najboljim pivom festivala publika je proglasila Jelen Pivo, najlepši štand je imao Lav, a za najbolju promociju je izabrana kampanja Heineken kompanije „Društvo – ko vozi kući?“, zahvaljujući kojoj su posetioci festivala imali besplatan noćni prevoz.
Producent Belgrade Beer Festa, Beogradska kulturna mreža,veliku zahvalnost duguje Gradu Beogradu, Odeljenju za praćenje, koordinaciju i kontrolu projekata "Čvorište" i svim javnim komunalnim preduzećima, bez kojih ovako veliki festival ne bi mogao da se realizuje na odgovarajući način. Na pomoći u promociji festivala u inostranstvu zahvaljujemo Turističkoj organizaciji Beograda i Srbije.
Belgrade Beer Fest za 5 dana posetilo 700 hiljada ljudi
Zahvaljujemo se posebno Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srbije i Policijskoj upravi za grad Beograd, na nesebičnoj pomoći u radu na bezbedonosnom segmentu festivala. Zajedničkim radom, učinili smo da ovo bude izuzetno miran festival, koji ce ostati upamćen po dobroj zabavi, muzici i druženju.
I na kraju, zahvaljujemo se posetiocima i muzičarima, bez kojih ne bi bilo fantastične atmosfere, po kojoj je ovaj festival najpoznatiji.
Vidimo se sledeće godine!
